Informācija darbiniekiem
INFORMĀCIJA DARBINIEKIEM 5.01.2016. VALSTS ADMINISTRĀCIJAS SKOLA PIEDĀVĀ KURSUS Vairāk informācijas LASĪT ŠEIT Pieteikuma anketa LEJUPLĀDĒT ŠEIT 21.01.2015. JAUNĀKIE KURSI AR LĪDZFINANSĒJUMU LATVIJAS REĢIONĀLAJĀ BIZNESA CENTRĀ lasīt šeit 8.01.2015.
Par semināra "DARBA TIESĪBAS 2015" norisi. Ļoti praktiskais seminārs ar diviem labākajiem savas jomas ekspertiem: Kasparu Rācenāju un Ivetu Zelču! Latvijas Saeima ir veikusi grozījumus Darba likumā, kas stājās spēkā ar 2015. gada 1. janvāri. Būtiski, ka tajā ir veikti grozījumi, kas ietekmē organizācijas. Kas tad tieši ir mainījies, un kā tas ietekmēs mūsu ikdienas darbu? Galvenās semināra tēmas - Grozījumi Darba likumā un svarīgākie aspekti un komentāri saistībā ar jaunajām izmaiņām; - kā tagad aprēķināms darba laiks un darba samaksa? - kad pienākas atpūtas laiks un pārtraukumi darbā? - darba tiesisko attiecību nodibināšanas kārtība (iekļaujamā informācija darba līgumos, sludinājumos; kādā valodā u.c.); - darba samaksas izdarāmo ieturējumu ierobežojumi; - darba tiesisko attiecību izbeigšanas kārtība un atlaišanas pabalsts; - atvaļinājumi (ikgadējais apmaksātais, bērna kopšanas atvaļinājums, bez darba samaksas saglabāšanas); - kādas ir priekšrocības darbiniekiem ar bērniem; Veicot reģistrāciju līdz 12.01.2015, semināra dalības maksa par puscenuVeicot reģistrāciju līdz 12.01.2015, semināra dalības maksa par puscenu Seminārs notiks 2015. gada 30. janvārī, Rīgā, Radisson Blu Daugava (Kuģu iela 24).
REĢISTRĒŠANĀS pa tālruni + 371 26601182 Ar cieņu un laba vēlējumiem, Praktikiem/Group komanda Detalizētāku informāciju iespējams saņemt, zvanot pa tālruni + 371 26601182.
8.01.2015. Informācija par Ego centra plānotajiem semināriem tuvākajā laikā. 26.02.2014. INFORMĀCIJA PAR E-STUDIJĀM 28.02.2014. Darba aizsardzības pamatlīmeņa zināšanu izglītības programma Mācību uzsākšana norisinās šādi: Apmācību dienā Jums uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīta piekļuve e-studijām, kā arī mācību kursa programmas pedagoga kontakti. Reizi mēnesī notiks klātienes nodarbība (pēc studenta vēlmēm). Lai nodrošinu sekmīgu apmācību norisi, apmācību gaitā radušos jautājumus vai neskaidrības sev ērtā veidā un vēlamā laikā varēsiet risināt ar mācību kursa programmas pedagogu (telefoniski vai ar e-pasta, e-vides, skype starpniecību). E-studijām ir vairākas priekšrocības: iespēja studijas uzsākt jebkurā laikā; studijas nav atkarīgas no kalendārā grafika; mācību programma ir identiska klātienes studijām; studēt var sev ērtā vidē un tempā - mājās, darba vietā, komandējumā, ceļojuma laikā; iespēja ekonomēt līdzekļus; izglītības dokuments ir līdzvērtīgs klātienes studiju izglītības dokumentam.
Inese Erģe SIA BUTS e-studiju nodaļas vadītāja Tālr.: 67559714, 28636381
19.02.2014. INFORMĀCIJA VALSTS AMATPERSONĀM UN IESTĀŽU DARBINIEKIEM Ņemot vērā, ka saskaņā ar likumā Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā noteikto laikā no 2014.gada 15.februāra līdz 2014.gada 1.aprīlim (ieskaitot) valsts amatpersonām ir jāsniedz VID kārtējās valsts amatpersonu deklarācijas par 2013.gadu un to, ka visas valsts amatpersonas ir VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmas lietotājas (jo valsts amatpersonu deklarācijas ir obligāti jāsniedz, izmantojot šo sistēmu), informējam iestāžu amatpersonas un arī darbiniekus par divām ļoti svarīgām lietām: 1) Valsts amatpersonām par to, ka laikā no 2014.gada 15.februāra līdz 2014.gada 1.aprīlim (ieskaitot) ir jāiesniedz kārtējās valsts amatpersonu deklarācijas par 2013.gadu, 2) valsts amatpersonām un darbiniekiem aicinājums izmantot visas VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmas piedāvātās iespējas un iesniegt elektroniski ne tikai valsts amatpersonas deklarāciju (kas ir obligāti jādara EDS), bet arī gada ienākumu deklarāciju (jo īpaši tāpēc, ka šobrīd ir iespējams pieteikties sev tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā un atnākt parakstīt EDS līgumu noteiktā laikā bez rindas!) . Pielikumā mūsu sagatavotā informācija par abiem šiem aspektiem. Vairāk informācijas lasīt šeit Informē :Evita Teice-Mamaja Sabiedrisko attiecību daļas galvenā speciāliste e-pasts: Evita.Teice-Mamaja@vid.gov.lv twitter: @vid_gov_lv Tālr. 67028691, mob.tālr. 26558389; fakss 67028692
11.02.2014. VADĪTĀJIEM, JURISTIEM,IERĒDŅIEM, IEPIRKUMU SPECIĀLISTIEM, POLICISTIEM, PERSONĀLA NODAĻAI, PAŠVALDĪBU DARBINIEKIEM! 13.februārī seminārs: "Administratīvo tiesību pamatjautājumi" Lektors: Edgars Pastars Dalības maksa: 56,91 EUR / 40,00 LVL (cena ar PVN) Par vienu lekciju/semināru (kafijas pauze, izdales materiāli, apliecība) Vārds, uzvārds: Uzņēmums: PVN reģ. nr.: Juridiskā adrese: Faktiskā adrese: Tālrunis: 22.10.2013. IESPĒJA PIEDALĪTIES STARPKULTŪRU KOMUNIKĀCIJAS APMĀCĪBĀS Informācija par apmācībām lasīt šeit Pieteikuma anketa lejuplādēt šeit Semināra programma lasīt šeit 31.06.2013. VPR AICINA UZ SEMINĀRU "KVALITATĪVA DAUDZDZĪVOKĻU MĀJU RENOVĀCIJA" VPR aicina uz semināru Kvalitatīva daudzdzīvokļu māju renovācija, kas notiks Valmierā 2013.gada 5.jūnijā plkst. 10:00 Valmieras Biznesa Inovāciju inkubatora telpās (Valmiera, Purva iela 12a). Dalība Vairāk informācijas lasīt šeit 03.04.2013. VPR AICINA UZ DISKUSIJU "KVALITATĪVAS BŪVNIECĪBAS PROCESS" SMILTENĒ Viens no aktuāliem jautājumiem projektu ieviešanā ir kvalitatīvs būvniecības process. Bieži gadās dzirdēt par būvniecībā iesaistīto pušu domstarpībām, pārmetumiem par kādas puses nekvalitatīvo darbu. Lai rosinātu diskusiju būvniecības procesā iesaistīto dalībnieku starpā, 2013. gada 24. aprīlī, Smiltenē, Vidzemes plānošanas reģions rīko diskusiju Kvalitatīvs būvniecības process. Diskusijas mērķis ir veidot izpratni par katra procesa dalībnieka pienākumiem un atbildību, veicināt atbildīgu un ilgtspējīgu sadarbību pušu starpā. Pasākumā aicināti piedalīties pašvaldību un pašvaldību iestāžu darbinieki, būvnieki, būvuzraugi, projektētāji, arhitekti, ES SF projektu atbildīgās un sadarbības iestādes, kas ir iesaistīti ES finansēto projektu realizācijā. Uzaicinājums uz diskusiju pasākuma dienaskārtība atrodami pielikumā. 03. 04.2013. TULKOŠANAS PAKALPOJUMUS PIEDĀVĀ LATVIJAS TULKU KLUBS Ar šo informējam par Latvijas Tulku kluba (LTK) izveidi, kas apvieno Latvijas pieredzējušākos un profesionālākos tulkotājus, korektorus un redaktorus, kuri gatavi Jums sniegt savus pakalpojumus - rakstiskos un mutiskos tulkojumus vairāk kā 42 valodu kombinācijās. Tāpat arī LTK piedāvā ekspress (ātros) tulkojumus 18h laikā, kā arī tehniskos un literāros tulkojumus. Sadarbībā ar dizaina kompāniju Graph LV, piedāvājam arī tulkojamo materiālu datorsalikumu, dizainu, prezentāciju izveidi un visu materiālu druku. Uz sadarbību! Ar cieņu,
22.03.2013. SEMINĀRS UN MEISTARKLASE "STRESA PĀRVARĒŠANA UN STRESA NOTURĪBAS ATTĪSTĪŠANA" - 4. APRĪLĪ, VADĪS PROFESORE GUNA SVENCE. Vairāk informācijas lasīt šeit 22.03.2013. SEMINĀRS GRĀMATVEŽIEM Vairāk informācijas lasīt šeit BONUSS! Visiem šī semināra apmeklētājiem, 28. marta seminārs pie lektores un finanšu konsultantes Ingas Pumpures "Jaunākie nodokļu likumu grozījumi un aktualitātes, kas stājās spēkā 2013. gadā (t.sk. jaunais PVN likums) + papildus informatīvais modulis "GADA PĀRSKATA un UIN DEKLARĀCIJAS SASTĀDĪŠANA" - PAR BRĪVU!
18.03.2013. JAUNĀKĀ INFORMĀCIJA PAR EGO PERSONĪBAS PILNVEIDES SEMINARIEM APRĪLĪ Runas prasmes saziņā lasīt šeit Mazā stresa rokasgrāmata lasīt šeit Mūsdienu aktualitātes organizācijas tēla veidošanā lasīt šeit
15.03.2013. VIDZEMES PLĀNOŠANAS REĢIONS AICINA PIEDALĪTIES DISKUSIJĀ "KVALITATĪVS BŪVNIECĪBAS PROCESS" Viens no aktuāliem jautājumiem projektu ieviešanā ir kvalitatīvs būvniecības process. Bieži gadās dzirdēt par būvniecībā iesaistīto pušu domstarpībām, pārmetumiem par kādas puses nekvalitatīvo darbu. Lai rosinātu diskusiju būvniecības procesā iesaistīto dalībnieku starpā, 2013. gada 24. aprīlī, Cēsīs, Vidzemes plānošanas reģions rīko diskusiju Būvniecības process ES SF līdzfinansēto projektu ieviešanā.
Diskusijas mērķis ir veidot izpratni par katra procesa dalībnieka pienākumiem un atbildību, veicināt atbildīgu un ilgtspējīgu sadarbību pušu starpā. Ielūgums lejuplādēt šeit
06.03.2013. "Jaunatnes Starptautisko programmu aģentūra" turpina organizēt bezmaksas apmācības un šoreiz tās domātas Vidzemes reģiona izglītības iestāžu pārstāvjiem par neformālo izglītību - Pludinot krāsas.
Tuvākie kursi Latvijas Pašvaldību mācību centrā. Sīkāka informācija par visiem kursiem atrodama mūsu mājas lapā www.lpmc.lv JURIDISKĀS PERSONAS ARHĪVA VEIDOŠANA UN DOKUMENTU ARHIVĒŠANA SASKAŅĀ AR v Normatīvie dokumenti par lietvedības un arhīva darbu. v Juridisko personu arhīvu uzraudzība un kontrole. v Lietu veidošana lietvedībā. v Dokumentu izvērtēšana. v Lietu nomenklatūras izstrādāšanas kārtība. v Ekspertu komisijas darba organizācija. v Pastāvīgi un ilgtermiņa glabājamo lietu noformēšana un sagatavošana turpmākai glabāšanai: o lietas izskatīšana; o lapu numerācija; o apliecinājuma ieraksta sastādīšana; o lietā esošo dokumentu uzskaites saraksta sastādīšana; o lietas vāka noformēšana; o lietas iešūšana. v Juridiskās personas arhīva darba uzdevumi. v Lietu nodošanas kārtība juridiskās personas arhīvā. v Pastāvīgi un ilgtermiņa glabājamo lietu aprakstu sastādīšana v Vēsturiskās izziņas sastādīšana. v Dokumentu iznīcināšanas kārtība. v Lietu nodošanas kārtība valsts arhīvu glabāšanā. v Administratīvā atbildība par dokumentu uzkrāšanas, uzskaites un saglabāšanas kārtības nenodrošināšanu. · MK 06.11.2012. noteikumi Nr. 748 Dokumentu un arhīvu pārvaldības noteikumi. · MK 06.11.2012. noteikumi Nr. 749 Kārtība, kādā nodod dokumentus pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā. !!! Lūdzu līdzi ņemiet iestādes lietu nomenklatūru. Semināru vadīs Elvīra Ozola, Latvijas Nacionālā arhīva Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta vecākā eksperte. Nodarbību sākums: plkst. 10.00, Biķernieku ielā 4, Rīgā. Jābrauc ar 14.,17. trolejbusu no Centra līdz pieturai Struktoru iela. Semināra dalībnieki saņems Latvijas Pašvaldību mācību centra apliecību. Dalības maksa: Ls 29,00. Semināra samaksā iekļauti materiāli un pusdienas. LPMC adrese: Biķernieku iela 4, Rīgā, LV-1039; e-pasts: lpmc@lpmc.lv. Tālruņi: 67551217, 67552252.
Darba tiesiskās attiecības kultūras iestādēs 2013. gada 21. februārī Mērķa auditorija: kultūras iestāžu (kultūras namu, muzeju, aģentūru, pašvaldības kapitālsabiedrību) darbinieki. Mācību tēmas: 1. Darba tiesisko attiecību nodibināšana ar radošo profesiju pārstāvjiem (mūziķi, aktieri u.c.) un kultūras iestādē nodarbinātiem administratīvajiem darbiniekiem: 1.1. Darba laika organizācija, darba laika uzskaite; 1.2. Darba līgumā obligāti ietveramie nosacījumi; 1.3. Iespēja nodarbināt cilvēkus (garderobisti, biļešu kontrolieri, u.c.). atsevišķos pasākumos. 2. Darba laika uzskaites aktuālie aspekti: 2.1. normālais darba laiks, nepilnais darba laiks; 2.2. darbs atpūtas dienās un svētku dienās, nakts darbs, maiņu darbs un virsstundu darbs. 3. Darba samaksas nosacījumi - kā māksliniekam izmaksājams honorārs: 3.1. Uzņēmuma līgums vai autoratlīdzības līgums - kādos gadījumos un pie kādiem nosacījumiem; 3.2. Darba līgums uz noteiktu laiku konkrēta darba veikšanai; 3.3. Citi tiesiski veidi. !!! Lūdzu ņemiet līdzi savus sagatavotos Darba līgumus, kā arī Darba likumu. LPMC adrese: Biķernieku iela 4, Rīgā, LV-1039; e-pasts: lpmc@lpmc.lv. Tālruņi: 67551217, 67552252. Mob. tel. nr. (darba laikā) 29111659.
Jaunās prasības Dokumentu un arhīvu pārvaldības noteikumos 26. februārī Mērķauditorija: pašvaldību, to iestāžu un uzņēmumu vadītāji, lietveži, sekretāres. Tēmas: · MK 06.11.2012. noteikumi Nr. 748 Dokumentu un arhīvu pārvaldības noteikumi: Elektronisko un tradicionālo dokumentu un arhīvu pārvaldības prasības: lietu veidošana, prasības elektroniskajām dokumentu pārvaldības sistēmām, dokumentu uzskaitei un aprakstīšanai, dokumentu glabāšanas termiņu noteikšana un arhīviskās vērtības noteikšana, kā arī tehniskās prasības dokumentu saglabāšanai institūciju arhīvos. · MK 06.11.2012. noteikumi Nr. 749 Kārtība, kādā nodod dokumentus pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā: Kārtība, kādā nodod elektroniskos un tradicionālos dokumentus un uzziņu sistēmas pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā valsts un pašvaldību iestādes un uzņēmumi, kā arī privātās juridiskās vai profesionālo darbību veicošās fiziskās personas likvidācijas vai darbības izbeigšanas gadījumā un citi jautājumi.
Semināra lektore Elvīra OZOLA, Latvijas Nacionālā arhīva Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta vecākā eksperte !!!Lai seminārs būtu maksimāli noderīgs, lūgums jau iepriekš uz e-pastu lpmc@lpmc.lv sūtīt Jums svarīgus jautājumus par tiesību normu piemērošanu. Nodarbību laiks: plkst. 10.00 - 14.00, Biķernieku ielā 4, Rīgā. Jābrauc ar 14.,17. trolejbusu no Centra līdz pieturai Struktoru iela. Semināra dalībnieki saņems Latvijas Pašvaldību mācību centra apliecību. Dalības maksa: Ls 29,00. Dalības maksā iekļauti izdales materiāli un pusdienas. LPMC adrese: Biķernieku iela 4, Rīgā, LV-1039; e-pasts: lpmc@lpmc.lv. Tālruņi: 67551217, 67552252.
Saskarsmes īpatnības darbā ar klientiem. Profesionālā izdegšana. 2013. gada 27. februārī Tēmas: - Klientu tipi un uzvedības stratēģijas ar dažādu tipu klientiem. - Darbs ar konfliktējošiem, sarežģītiem klientiem. - Klausīšanās kā mijiedarbība starp klientu un darbinieku. - Izdegšanas fenomens, tā riski, sekas un to mazināšanas iespējas, - Stresa, izdegšanas izraisītie funkcionālie traucējumi, to izpausmes un šo cilvēku atbalstīšana, - Mērķi, paņēmieni, pieredze.
Lektore Ērika Lanka, LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes lektore . Nodarbību laiks: plkst. 10.00 15.00, Biķernieku ielā 4, Rīgā. Jābrauc ar 14.,17. trolejbusu no Centra līdz pieturai Struktoru iela. Semināra dalībnieki saņems Latvijas Pašvaldību mācību centra apliecību. Dalības maksa: Ls 29,00. Dalības maksā iekļautas pusdienas un izdales materiāli.
Sarīkojuma scenārija veidošana kultūras pasākumiem 2013. gada 12. martā
Mācību tēmas: · Sarīkojuma ideja un realizācijas metodika kultūras pasākumam. · Sarīkojuma tēma, žanri, to ietekme uz režisora darbu. Montāžas paņēmieni. · Sarīkojuma kompozīcija, specifisko priekšnoteikumu apzināšana. · Sarīkojuma stāsta strukturēšana. · Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi, noformējums sarīkojumā. Scenārija daļas, to veidošana. Nodarbību vieta: Biķernieku ielā 4, Rīgā. Jābrauc ar 14.,17. trolejbusu no Centra līdz pieturai Struktoru iela. Kursa dalībnieki saņems Latvijas Pašvaldību mācību centra apliecību. Mācību maksa: Ls 23,00. Samaksā iekļauti izdales materiāli un pusdienas. LPMC adrese: Biķernieku iela 4, Rīgā, LV-1039; e-pasts: lpmc@lpmc.lv. Tālruņi: 67551217, 67552252. Latvijas Pašvaldību mācību centrs 07.02.2013. Par iespēju apgūt perspektīvo personas datu aizsardzības specialista kvalifikāciju. Iespējams, nākamie kursi būs tikai rudenī, tāpēc vērts pieteikties tagad. Kursi sākas jau 12. februārī. Papildus informācija: Ar cienu, 04.02.2012. Mākslas izglītības centrs TRĪS KRĀSAS piedāvā mākslas skolotājiem un interesentiem semināru Augu raksti daudzveidīga augu izmantošana zīmēšanā un gleznošanā piektdien, 22. februārī plkst. 11:00-15:45. Ieraudzīt un attēlot augu formas, krāsas un līniju vijumus palīdzēs māksliniece Ausma Šmite. Pasākums norisināsies Latvijas Universitātes Botāniskajā dārzā. Dalībnieki iepazīs un praktiski izmēģinās dažādu mākslinieku lietotus paņēmienus: G.Klimta augu ornamentus, A.Dīreram raksturīgu vērojumu, F.Ležē iecienītus eksperimentus ar formas dekonstrukciju un citus, kopā 12 dažādus skatīšanās un attēlošanas veidus. Augu studijas risināsies Palmu mājā, baudot subtropu klimatu. Nodarbībā izmantoto uzdevumu aprakstus dalībnieki pēc semināra saņems prezentācijas formā un varēs pielietot zīmēšanas un gleznošanas nodarbībās skolā vai arī turpmākiem radošiem vingrinājumiem. Pieteikšanās mājas lapā www.triskrasas.lv. Pasākumu kalendārā. Dalības maksa 18 LVL. TRĪS KRĀSAS, 16.01.2012. ĪSI PAR BŪTISKO LIKUMOS NO 01.01.2012: LV portāls "Par likumu un valsti!"
Twitter: LV_portals E-pasts: portals@lv.lv Tālr.: +371 67310371 Fax: +371 67312190 |