Mājas lapas saturs ir Strenču novada domes īpašums.
Materiālu izmantošana iespējama ar atsauci un pilnā apjomā nevis fragmentāri.
Strenču novada pašvaldība

ENG | LV |


 
 

Klientu apkalpošanas centrs

INFORMĀCIJA PAR VALSTS UN PAŠVALDĪBAS VIENOTĀ KLIENTU CENTRA PIEDĀVĀTAJĀM IESPĒJĀM

 

Kontaktinformācija Latvija.lv mājas lapā: https://www.latvija.lv/pakalpojumucentri

Strenču valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (Strenču VPVKAC)

Adrese: Rīgas iela 7, Strenči, Strenču novads, LV-4730

Darba laiks:

Pirmdiena:

8:00 – 12:00; 13:00 – 18:00

Otrdiena:

8:00 – 12:00; 13:00 – 17:00

Trešdiena:

8:00 – 12:00; 13:00 – 17:00

Ceturtdiena:  

8:00 – 12:00; 13:00 – 17:00

Piektdiena:

8:00 – 12:00; 13:00 – 16:00


Tālrunis: 66954852

E-pasts: strenci@pakalpojumucentri.lv

Informācija Facebook.:  

 https://www.facebook.com/VPVKAC/?fref=ts

 20.02.2017.

 

GADA IENĀKUMU DEKLARĀCIJA PAR 2016.GADU

            Valsts ieņēmumu dienests vērš uzmanību, ka gada ienākumu deklarāciju par 2016. gadā gūtajiem ienākumiem šogad būs iespējams iesniegt no 2017. gada  1. marta.

Šogad tas ir īpaši būtiski, jo šis ir pirmais gads, kad tie nodokļu maksātāji, kuru gada apliekamo ienākumu kopējais apmērs 2016.gadā nepārsniedz 12 000 eiro, no 1.marta var iesniegt gada ienākumu deklarāciju, lai atgūtu pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli, kas izveidosies, piemērojot gada diferencēto neapliekamo minimumu.

            VID atgādina, ka fiziskajām personām, kuras veic saimniecisko darbību, kā arī individuālo uzņēmumu, t.sk. zemnieku un zvejnieku saimniecību īpašniekiem, kuri ir iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksātāji, gada ienākumu deklarācija par 2016. gadu obligāti jāiesniedz elektroniski, izmantojot VID EDS, no 2017. gada 1. marta līdz 1.jūnijam (ieskaitot).

            Fiziskās personas, kuras neveic nekāda veida saimniecisko darbību un brīvprātīgi vēlas iesniegt gada ienākumu deklarāciju par 2015. gadu, lai saņemtu atpakaļ pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par attaisnotajiem izdevumiem, var to izdarīt no 2017. gada 1. marta līdz pat 2020. gada 16. jūnijam. Tāpat visa 2017. gada laikā vēl var pieprasīt pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli arī par 2015. un 2013.gadu, bet līdz 2017. gada 17. jūnijam – vēl arī par 2013. gadu.

            Pensionāriem, kuriem pensija ir lielāka par 235 EUR un  kurš strādā, lai gan  pensija ir mazāka par 235 EUR var iesniegt gada ienākumu deklarāciju un atgūt pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par attaisnotajiem izdevumiem. 

            Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) atrodas Rīgas ielā 7 līdzās  Tūrisma informācijas centram.

Darba laiks:

            P:8:00- 12:00, 13:00– 18:00

            O:8:00-12:00, 13:00 – 17:00

            T:8:00-12:00, 13:00 – 17:00

            C:8:00-12:00, 13:00 – 17:00

            P:8:00 -12:00, 13:00– 16:00

           

Informāciju sagatavoja klientu apkalpošanas centra speciāliste

Simona Kalniņa

tālr: 26171155 

12.01.2017.

AKTĪVS DARBS - ATMAKSĀJAS

Esam iekļuvuši Rokasgrāmatā pašvaldību darbiniekiem VPVKAC publicitātes nodrošināšanai kā labās prakses piemērs:

"Strenču novada iedzīvotāji ir vieni no aktīvākajiem VPVKAC pakalpojumu izmantotājiem, ja ņem vērā novada iedzīvotāju salīdzinoši nelielo skaitu. Kā to izdevies panākt? Šķiet atbilde ir VPVKAC darbinieku attieksme, aktīvi stāstot par klientu apkalpošanas centra pakalpojumiem. Par VPVKAC pakalpojumiem nemitīgi tiek atgādināts ne tikai pašvaldības laikrakstā (gada laikā pieci raksti) un pašvaldības tīmekļa vietnē (regulāra informācija gan jaunumos, gan VPVKAC sadaļā), bet arī sociālajos tīklos. Ir izveidota Strenču novada VPVKAC Facebook lapa, kurā pieejama informācija gan par Strenču VPVKAC darbu, gan cita informācija, kas saistīta ar VPVKAC tīkla darbību. Vienlaikus ar rakstiem un komunikāciju sociālajos tīklos Strenču VPVKAC aktīvi iesaistās arī citās aktivitātēs, piemēram, „Diena bez rindām”."

 

7.12.2016.

VPVKAC INDIVIDUALIZĒTĀ DARBĪBAS ATSKAITE

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (turpmāk – VARAM) sagatavojusi katra Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (turpmāk – VPVKAC) individualizēto darbības atskaiti. Tajā iekļautas šādas tēmas: veikto pakalpojumu un konsultāciju kopējais skaits un to īpatsvars; pakalpojumu un konsultāciju indekss; veikto pakalpojumu un konsultāciju veidi; veikto pakalpojumu un konsultāciju dinamika (rādītāju izmaiņas laika gaitā); veikto pakalpojumu un konsultāciju teritoriālā dinamika (rādītāju izmaiņas laika gaitā teritoriāli tuvos VPVKAC); VPVKAC klientu apmierinātības aptaujas rezultāti.Individualizētās darbības atskaites veidošanai ir vairāki mērķi. Pirmkārt, norādīt katra VPVKAC veikto pakalpojumu un konsultāciju skaitu, tā izmaiņas laika gaitā. Otrkārt, norādīt uz stiprajām pusēm sniegto pakalpojumu un konsultāciju veidos, kā arī riskiem pakalpojumu un konsultāciju uzskaitē un piedāvājumā. Treškārt, paust katra VPVKAC vietu citu VPVKAC vidū.

Strenču VPVKAC individualizētā darbības atskaite LASĪT ŠEIT 

13.06.2016.

 Fiziskās personas, kuras brīvprātīgi vēlas iesniegt gada ienākumu deklarāciju par 2012. gadu, lai saņemtu atpakaļ pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par attaisnotajiem izdevumiem (medicīnas pakalpojumi un izglītība)  to var izdarīt līdz 2016.gada 16.jūnijam. LASĪT ŠEIT

22.04.2016.

 Portāla Latvija.lv e-ziņas Nr.3

http://www.vraa.gov.lv/uploads/documents/latvijalv10/latvija_lv_biletens_marts-2016.pdf

5.04.2016.

Ir iznācis jaunais Latvija.lv e-žurnāls -

 http://www.vraa.gov.lv/uploads/documents/latvijalv10/latvija_lv_biletens_februaris_2016.pdf

16.02.2016.

Iznācis pirmais portāla Latvija.lv e-ziņu numurs.

Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA) informē, ka iznācis pirmais portāla Latvija.lv e-ziņu numurs. Jaunais elektroniskais izdevums informēs sabiedrību par jaunākajiem e-pakalpojumiem un to uzlabojumiem, izmaiņām portāla funkcionalitātē, sniegs atbildes uz lietotāju jautājumiem un ar infografiku starpniecību skaidros Latvija.lv iespējas.

E-ziņas pieejamas VRAA mājas lapā:

http://www.vraa.gov.lv/uploads/documents/latvijalv10/latvija_lv_10_gadi_e-zinas-jan.pdf

1.02.2016.

Valsts un pašvaldības vienotā klientu centra pakalpojumu saraksts LASĪT ŠEIT  

 

1.12.2015.

Gada ienākumu deklarāciju var iesniegt arī Strenčos! 

 Tagad arī pie mums Strenču novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC)  ir iespēja iesniegt savu gada ienākumu deklarāciju  klātienē. LASĪT ŠEIT

 

19.11.2015.

Turpmāk valsts un pašvaldības pakalpojumus varēs saņemt ātrāk, ērtāk un izdevīgāk Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā

 

Lai iedzīvotājiem padarītu ērtāku un pieejamāku publisko pakalpojumu saņemšanu, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) šogad līdz gada beigām pakāpeniski atvērs 66 Valsts un pašvaldības vienotos klientu apkalpošanas centrus (VPVKAC). Tādejādi iedzīvotāji un uzņēmēji varēs saņemt valsts un pašvaldības pakalpojumus vienkopus – ātrāk, ērtāk, izdevīgāk! LASĪT ŠEIT