Klientu apkalpošanas centrs
INFORMĀCIJA PAR VALSTS UN PAŠVALDĪBAS VIENOTĀ KLIENTU CENTRA PIEDĀVĀTAJĀM IESPĒJĀM
Kontaktinformācija Latvija.lv mājas lapā: https://www.latvija.lv/pakalpojumucentri Strenču valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (Strenču VPVKAC)Adrese: Rīgas iela 7,
Strenči, Strenču novads, LV-4730
Informācija Facebook.: https://www.facebook.com/VPVKAC/?fref=ts 20.02.2017.
GADA IENĀKUMU DEKLARĀCIJA PAR 2016.GADU Valsts ieņēmumu dienests vērš uzmanību, ka gada ienākumu deklarāciju par 2016. gadā gūtajiem ienākumiem šogad būs iespējams iesniegt no 2017. gada 1. marta. Šogad tas ir īpaši būtiski, jo šis ir pirmais gads, kad tie nodokļu maksātāji, kuru gada apliekamo ienākumu kopējais apmērs 2016.gadā nepārsniedz 12 000 eiro, no 1.marta var iesniegt gada ienākumu deklarāciju, lai atgūtu pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli, kas izveidosies, piemērojot gada diferencēto neapliekamo minimumu. VID atgādina, ka fiziskajām personām, kuras veic saimniecisko darbību, kā arī individuālo uzņēmumu, t.sk. zemnieku un zvejnieku saimniecību īpašniekiem, kuri ir iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksātāji, gada ienākumu deklarācija par 2016. gadu obligāti jāiesniedz elektroniski, izmantojot VID EDS, no 2017. gada 1. marta līdz 1.jūnijam (ieskaitot). Fiziskās personas, kuras neveic nekāda veida saimniecisko darbību un brīvprātīgi vēlas iesniegt gada ienākumu deklarāciju par 2015. gadu, lai saņemtu atpakaļ pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par attaisnotajiem izdevumiem, var to izdarīt no 2017. gada 1. marta līdz pat 2020. gada 16. jūnijam. Tāpat visa 2017. gada laikā vēl var pieprasīt pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli arī par 2015. un 2013.gadu, bet līdz 2017. gada 17. jūnijam vēl arī par 2013. gadu. Pensionāriem, kuriem pensija ir lielāka par 235 EUR un kurš strādā, lai gan pensija ir mazāka par 235 EUR var iesniegt gada ienākumu deklarāciju un atgūt pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par attaisnotajiem izdevumiem. Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) atrodas Rīgas ielā 7 līdzās Tūrisma informācijas centram. Darba laiks: P:8:00- 12:00, 13:00 18:00 O:8:00-12:00, 13:00 17:00 T:8:00-12:00, 13:00 17:00 C:8:00-12:00, 13:00 17:00 P:8:00 -12:00, 13:00 16:00
Informāciju sagatavoja klientu apkalpošanas centra speciāliste Simona Kalniņa tālr: 26171155 12.01.2017. AKTĪVS DARBS - ATMAKSĀJAS Esam iekļuvuši Rokasgrāmatā pašvaldību darbiniekiem VPVKAC publicitātes nodrošināšanai kā labās prakses piemērs: "Strenču novada iedzīvotāji ir vieni no aktīvākajiem VPVKAC pakalpojumu izmantotājiem, ja ņem vērā novada iedzīvotāju salīdzinoši nelielo skaitu. Kā to izdevies panākt? Šķiet atbilde ir VPVKAC darbinieku attieksme, aktīvi stāstot par klientu apkalpošanas centra pakalpojumiem. Par VPVKAC pakalpojumiem nemitīgi tiek atgādināts ne tikai pašvaldības laikrakstā (gada laikā pieci raksti) un pašvaldības tīmekļa vietnē (regulāra informācija gan jaunumos, gan VPVKAC sadaļā), bet arī sociālajos tīklos. Ir izveidota Strenču novada VPVKAC Facebook lapa, kurā pieejama informācija gan par Strenču VPVKAC darbu, gan cita informācija, kas saistīta ar VPVKAC tīkla darbību. Vienlaikus ar rakstiem un komunikāciju sociālajos tīklos Strenču VPVKAC aktīvi iesaistās arī citās aktivitātēs, piemēram, Diena bez rindām." 7.12.2016. VPVKAC INDIVIDUALIZĒTĀ DARBĪBAS ATSKAITE
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (turpmāk VARAM) sagatavojusi katra Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (turpmāk VPVKAC) individualizēto darbības atskaiti. Tajā iekļautas šādas tēmas: veikto pakalpojumu un konsultāciju kopējais skaits un to īpatsvars; pakalpojumu un konsultāciju indekss; veikto pakalpojumu un konsultāciju veidi; veikto pakalpojumu un konsultāciju dinamika (rādītāju izmaiņas laika gaitā); veikto pakalpojumu un konsultāciju teritoriālā dinamika (rādītāju izmaiņas laika gaitā teritoriāli tuvos VPVKAC); VPVKAC klientu apmierinātības aptaujas rezultāti.Individualizētās darbības atskaites veidošanai ir vairāki mērķi. Pirmkārt, norādīt katra VPVKAC veikto pakalpojumu un konsultāciju skaitu, tā izmaiņas laika gaitā. Otrkārt, norādīt uz stiprajām pusēm sniegto pakalpojumu un konsultāciju veidos, kā arī riskiem pakalpojumu un konsultāciju uzskaitē un piedāvājumā. Treškārt, paust katra VPVKAC vietu citu VPVKAC vidū. Strenču VPVKAC individualizētā darbības atskaite LASĪT ŠEIT 13.06.2016. Fiziskās personas, kuras brīvprātīgi vēlas iesniegt gada ienākumu deklarāciju par 2012. gadu, lai saņemtu atpakaļ pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par attaisnotajiem izdevumiem (medicīnas pakalpojumi un izglītība) to var izdarīt līdz 2016.gada 16.jūnijam. LASĪT ŠEIT 22.04.2016. Portāla Latvija.lv e-ziņas Nr.3 http://www.vraa.gov.lv/uploads/documents/latvijalv10/latvija_lv_biletens_marts-2016.pdf 5.04.2016. Ir iznācis jaunais Latvija.lv e-žurnāls - http://www.vraa.gov.lv/uploads/documents/latvijalv10/latvija_lv_biletens_februaris_2016.pdf 16.02.2016. Iznācis pirmais portāla Latvija.lv e-ziņu numurs. Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA) informē, ka iznācis pirmais portāla Latvija.lv e-ziņu numurs. Jaunais elektroniskais izdevums informēs sabiedrību par jaunākajiem e-pakalpojumiem un to uzlabojumiem, izmaiņām portāla funkcionalitātē, sniegs atbildes uz lietotāju jautājumiem un ar infografiku starpniecību skaidros Latvija.lv iespējas. E-ziņas pieejamas VRAA mājas lapā: http://www.vraa.gov.lv/uploads/documents/latvijalv10/latvija_lv_10_gadi_e-zinas-jan.pdf 1.02.2016. Valsts un pašvaldības vienotā klientu centra pakalpojumu saraksts LASĪT ŠEIT
1.12.2015. Gada ienākumu deklarāciju var iesniegt arī Strenčos! Tagad arī pie mums Strenču novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC) ir iespēja iesniegt savu gada ienākumu deklarāciju klātienē. LASĪT ŠEIT
19.11.2015. Turpmāk valsts un pašvaldības pakalpojumus varēs saņemt ātrāk, ērtāk un izdevīgāk Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā
Lai iedzīvotājiem padarītu ērtāku un pieejamāku publisko pakalpojumu saņemšanu, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) šogad līdz gada beigām pakāpeniski atvērs 66 Valsts un pašvaldības vienotos klientu apkalpošanas centrus (VPVKAC). Tādejādi iedzīvotāji un uzņēmēji varēs saņemt valsts un pašvaldības pakalpojumus vienkopus ātrāk, ērtāk, izdevīgāk! LASĪT ŠEIT
|